november 30, 2013

Ik ben dankbaar

Ik beloofde jullie vorige week een haul (voor mijn mannelijke volgers: dat is een video of blogartikel waar je laat zien wat je hebt gekocht over een langere tijd en voor vrouwen is dat voornamelijk kleding en make-up of zo) en ook plaats ik véél te weinig berichten want ik lijd aan inspiratiegebrek. Oké. Dat moest eruit. Nu heb ik voor jullie een tag en zeer binnenkort komt die haul!!!

De tag heet officieel The Thankful Project en gaat dus over de dingen waar je dankbaar voor bent, maar ik ga tegen de regels in toch en geef mijn blog een andere titel.

1. A Person 
Iets meer dan zestien jaar geleden besloten een vrouwtje en een mannetje hun tweede kindje te maken. Het vrouwtje kakte iets later een heel vervelend meisje uit. Mama, dus. En het meisje ben ik. Maar mama dus, want zij luistert al zes jaar naar mijn geschreeuw over Justin Bieber en is zo hilarisch want elke keer als ik het over hem heb, is ze vergeten wie hij is. En ze is de liefste mama ooit.

2. A Role You’ve Played 
De leukste beste vriendin, concert vriendin en "geweldigste vriendinnetje". Of zo. Ben gewoon meselluf.

3. A Place 
Uh. Koffietent of zo.

4. An Experience 
Oeeeeeee. Elk concert en festival waar ik heen ben geweest. Want muziek en mensen ontmoeten en leuke mensen en leuke sfeer en o.

5. A Talent You Have 
Ik ben vet optimistisch (vaak), vet enthousiast (vaak) en ik kan vet gezellig (ik zeg gezellig want ik ben gewoon héél slecht) zingen (onder de douche) en ik kan heeeeeul goed meeleven met mensen. Heb respect voor alles en iedereen. Vaak. Daarnaast heb ik een yolo-mentaliteit (vaak) en kan ik wel een beetje tekenen.

Ben nog niet helemaal op de hoogte van mijn talenten, oké.

6. A Failure 
Twee jaar geleden ben ik blijven zitten en het was zo KUT. Ik koos ervoor om hetzelfde jaar over te doen in plaats van een niveau te zakken en ik denk dat het een goede keuze is geweest, maar ook blijven zitten heeft me best goed gedaan. Ik zit ook in een best leuke klas dus het is allemaal wel oké!

7. Words
"Bevestig deze betaling" (of iets dat daar op lijkt).

Of YOLO, maar dan gooit iedereen stenen naar me. (Grapje hoor, YOLO mag zichzelf in een put gooien)

8. A Photo



Deze foto maakte mijn nichtje (midden) van een oude foto, daarom de kwaliteit en de reflectie, oeioeioei. Ik kan me niet heel veel van mijn jeugd herinneren maar als ik deze foto zie, weet ik wel dat hij erg leuk geweest moet zijn. Rechts ben ik en links is mijn broertje. Debby en ik zijn super trendy in onze Totally Spies bikini (dat was het toch? Totally Spies?)

9. A Memory

Ik ben ZO JONG. Ik heb amper herinneringen yo.

Toen ik in groep zeven naar Noord-Brabant verhuisde hadden mijn oude klasgenoten als verrassing een afscheidsfeestje georganiseerd. Ik had echt GEEN idee en het was echt zo leuk! Totaal tegen mijn verwachtingen in natuurlijk, want ik dacht dat mijn klas me niet zo aardig vond, maar het was een feestje met alleen de coole en swaggy en populaire kinders. Dus ik hoorde er wel bij. Lollll.

In groep zeven of acht, op mijn nieuwe basisschool, had ik ooit een soort script geschreven voor wedstrijd voor een toneelstuk en hij werd uitgevoerd. Dat was zooooo cool.

10. An Opportunity
Leuk. In groep acht moest ik dus een keuze maken voor een opleiding op een middelbare school. Ik had het jaar door proeflesjes gevolgd voor het tweetalig atheneum, maar na veel nadenken en advies en shit had ik me toch maar aangemeld voor havo/vwo (wat ook mijn advies was na de cito-toets) op het Cambreur College. Niet veel later belde de teamleider van het tweetalig atheneum: Hoi Anni, zou je naar het TTO VWO willen komen? OMG. Natuurlijk wilde ik dat en ik beleef er al plezier voor het vierde jaar !!!11 (Echt waar hoor)

Maar echt hele grote kansen heb ik nog niet echt gekregen, mede omdat ik zo jong ben, maar vooral omdat ik geloof dat vooral jijzelf moet werken voor wat jij wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten