november 19, 2013

Lekkâh lopen

Hardlopen zonder muziek gaat f****** moeizaam. Maar Anni, je zit toch op de sportschool? Ja, maar 1) eerst niet en 2) muziek bij de sportschool is vaak F****** K** (en nee, ik scheld nog steeds niet open op het internet (en no offence to mijn sportschool, love ze hoor)). Dus hierbij: een beetje van mijn muziek voor bij het sporten.

Note: ik heb nog geen goede muziek gevonden voor tijdens krachttraining.

1. Jake Bugg - What Doesn't Kill You
2. Arctic Monkeys - Brainstorm
3. Your Demise - The Golden Age
4. Die Antwoord - Wat Kyk Jy
5. A Day To Remember - City Of Ocala
6. All Time Low - Under A Paper Moon
7. Justin Bieber - All Around The World
8. Kreayshawn - Go Hard (La.La.La)
9. Marina And The Diamonds - Bubblegum Bitch
10. Pierce The Veil - The First Punch

Een beetje ***muziek soms, maar ik ren nou eenmaal goed op pop-achtige nummers + nummers met gekrijs/gejank/geschreeuw, noem het maar op, I don't care.

En eigenlijk wilde ik een shoplogje maken, maar het is elke dag om half vijf al donker dus ik dacht: uhhhhhhhhhhhhh nee. Morgen ook niet, want we gaan naar de technische universiteit in Delft en dan ben ik pas rond zes uur thuis. Dus misschien donderdag. En anders vrijdag.

Vanavond ga ik naar de sportschool. Voor het eerst in, weet ik het, een week. Of zo. Slecht, hè? Maar nu ga ik schilderen, dag.

Liefs,
Anni

PS: de nummers zijn klikbaar! Er ging iets mis tijdens het veranderen van mijn lay out waardoor de linkjes geen kleurtje meer hebben en de blogtitels echt lelijk zijn. Jammer, dan. Ik ben nog bezig met het fixen!
PPS: Ik heb een nieuwe verslaving. Namelijk Skins. Ik heb seizoen 1 in minder dan 24 uur bekeken.

4 opmerkingen: