december 01, 2013

I SUCK AT LIFE

Wanterisietsmetmijnenkelgebeurd EN IK WEET NIET WAT WANT DE HUISARTS ZEI HET NIET PRECIES en vanaf dat moment liep ik op krukken. Het gebeurde woensdag: we hadden gymles en we moesten met mijn hele klas, dertig kinderen dus, op twee zesde van de gymzaal op "volle snelheid" gaan dribbelen en toen gebeurde er iets en lag ik op de grond en auwwwwwww.

R: Anni, jij bent echt iemand waarbij dit nooit zou gebeuren.

Ik weet het.

A: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

stOP.

L: Anni de snelheidsduivel.

:'(

Nadelen van mijn situatie nu:
1. Ik mag zes weken niet hardlopen. ZES. Is dit het einde?
2. Ik moet op krukken lopen en het is echt zwaar en mijn armen en schouders doen pijn.
3. Ik mis feestjes omdat ik twee weken moet rusten.
4. Ik hinkel de halve dag omdat het te zwaar is om op krukken te lopen.
5. Mijn vrienden lachen me uit.

Voordelen van mijn situatie nu:
1. Ik draag meer kleur. Ik bedoel, kijk, mijn krukken zijn turquoise. Verder draag ik echt alleen zwart, grijs en wit.
2. Ik ben amuserend. Volgens anderen. Weet niet of ik hier blij mee moet zijn.
3. IK MAG GEBRUIK MAKEN VAN DE LIFT OP SCHOOL. Als dat niet eens cool is.
4. Elke dag met de auto naar school is héél chill.
5. Ik mag heel zielig doen en anderen eten voor me laten halen. Yeyeyeye.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten