december 31, 2013

Best of 2013

Jeeeeeeeeeeeeezus.

Wat ging 2013 snel voorbij. Vandaag heb ik voor jullie een lijstje van de beste dingen uit 2013, naar mijn mening. Bereid je voor op een hele LANGE blog met de meest willekeurige dingen. En ik bespaar jullie een heel verhaal over 2013 want daar kan ik kort over zijn: het was shit. Zoals altijd. Maar verder wel leuk.

De meest gelezen blogpost van dit jaar (maar mijn blog bestaat pas vier maanden):

Het geweldige leven van een TTO-leerling

Mijn meest gelikete Instagram-foto:


Met 208 likes. Ik had ooit mijn hele feed verwijderd en dus ook een foto van mijn tekening van Marina and the Diamonds met bijna 400 likes. Dom.

Films:

Rise Of The Guardians en How To Train Your Dragon

Series:

Skins, The Legend Of Korra en Adventure Time

Meest geluisterde nummer volgens iTunes:

Justin Bieber - Heartbreaker
(sorry)

Boeken:

Paper Towns door John Green. En nee, ik ben na elf maanden nog steeds niet klaar met Catching Fire.

Muziek:

SOWIESO THE WEEKND, FRANK OCEAN, ARCTIC MONKEYS EN BANKS. OOOOOOOOOH. Niet op volgorde.





Concerten:

Odd Future, 30 Seconds To Mars, Your Demise en Justin bieber (sorry). Wederom niet op volgorde.

Make-up product:


Essence I Love Punk eyeliner pen. OMG. Dit ding is geweldig. Hij heeft een dikke stift, wat prima voor mij is omdat ik van dikke eyeliner houd, hij is héél zwart EN watervast. Wat wil je meer???


Verzorging:


Lush Let The Good Times Roll gezichtsreiniger. Kan ik dit als verzorging meetellen? Uh. Vast wel. Het een reiniger die je aan moet maken met water waardoor het lijkt op vogelpoep (volgens mijn zus) en daarmee reinig je je gezicht. Door de grove korrels die erin zitten exfoliëert het ook en maakt het je f****** droge winterhuid zacht. En de kaneel zorgt voor een "stralende teint", al merk ik er niks van en haat ik het woord teint. Wel maakt het mijn huid inderdaad heel zacht en door de maïzena heb ik minder last van een vettige huid. LTGTR hoort bij de kerstcollectie, dus als het goed is, is hij al uit de winkels.

Ik moet echt make-up en verzorging reviews gaan schrijven, yo.

Shit in de media:

Kanye West en Kim Kardashian die hun kind North West hebben genoemd, Miley Cyrus die twerkt en random overal naakt gaat en Brabants trots Roy Donders.

App:

Snapchat. Lekker een reden om veel lelijke foto's van jezelf te maken.

Blogs:

Paperboats en Ikbenirisniet.

YouTubers:

Hartbeat, LaToyaForever en CrazyRussianHacker.



Hartbeat (jup, haar echte naam) is de geweldigste lesbische nigger die er bestaat. Was lesbisch relevant? Ja. Kijk haar video's maar.



LATOYA. MEEST CRAZIE GURL EVER.



En hem volg ik alleen al omdat 'ie Russisch is en te grappig Engels praat.

Herontdekking:
Eyeliner pennen, Bring Me The Horizon en Lush.

Fijne jaarwisseling iedereen. Jullie zijn geweldig.

2 opmerkingen: