oktober 13, 2013

Ik kocht dingen


Ook kleding. En geloof me als ik zeg dat ik dat niet snel doe. Want in Nederland wordt er weinig leuke kleding verkocht. Bijna alleen stomme. Zoiets, dan. Ik leg het later wel uit. Hoe dan ook, mijn laatste paar artikelen gingen alleen nog maar over muziek en dat werd een beetje saai dus hoiikbenanni en ik laat jullie zien wat ik heb gekocht de laatste tijd.


1. Ik kocht een witte cropped top. Lekker in maatje L want dat is groot en comfortabel en zwierig en dan voel ik me helemaal zen. Ja wat een lulverhaal joh Anni. Ja sorry het waren gewoon de enige maten die over waren. Hij was €2,95 en van H&M.
2. Ik kocht ook een donkergrijze kropt topjuh. Dat was eigenlijk mijn eerste aankoop en ik kocht er maar voor het gemak de witte bij. O ja, ik moet natuurlijk ook zeggen hoe de kleding aanvoelt als een ware fashionblogger: uh het is wel zacht en zo. Deze was ook €2,95 en ook van H&M.
3. Een grijze sweater. Heerlâk saai. Dun stofje. En zo. Maar H&M waT IS HET MET DE KORTE SWEATERS ????? Het ziet er echt niet uit bobba srry. Dit resulteert in een maatje 42 en zelfs die is zelfs iets te kort voor me. Boehoe. €14,95 bij H&M.

4. Een scrub en een bodybutter van de Body Shop, beide in Mango. Love Body Shop en hun aanbiedingen want ik kreeg de scrub gratis (???) en de body butter voor €5 euro. Leuk.
5. Een Your Demise beanie. Jeetjemineetje ik draag niet eens beanies. €15.

Dat was alles dat ik op foto heb gezet, maar ik heb meer gekocht en dat kon ik op een of andere manier niet fotograferen (eigenlijk heb ik geen goede hangers of jullie mogen/hoeven het niet zien):
6. Een zwarte, lange rok die tot iets onder je knieën komt (tenminste, dat wil ik, maar dan moet je hem wel echt ophijsen tot aan je BH dus je zou 'm in principe ook tot je enkels kunnen dragen). Huh Anni hebjenoueenrokgekocht? Ja. Ha. 'Wat is dit nou weer voor iets ik zal dit wel niet snappen maar het ziet er echt niet uit,' 'Hahahahahhh nee inderdaad ze zijn echt niet zo mooi,' zeiden twee vrouwen achter me toen ik bij de rokken stond. NEE JULLIE SNAPPEN HET INDERDAAD NIET WANT DEZE ROKKEN ZIJN DE SHIT. €9,95 bij H&M.
7. De meest comfortabele, strakke zwarte skinny. Hij is ook super lkkr en zacht. €27,95 bij Zara.
8. Twee lelijke truien waarvan ik dacht dat ze mooi waren dus ik ga de moeite niet nemen om erover te schrijven en ik ga ze terugbrengen.
9. Pokémon X en Y. €19 per stuk bij Gamemania. Win.
10. De Glamour. Maar alleen omdat Cara Delevingne op de cover stond en ik haar mooi vind. En de inhoud is voor een keertje ook wel leuk. €3.
11. Een geurkaars voor €2 in iets van een thee geur, een scheergel alleen omdat hij vet erg schuimt en ik hou van schuim want schuim is schattig voor €2,80, een snijplank, want dat moest van mama, voor €3,00 en markeerstiften voor €2,10 bij Hema.

Fijne zondag.
Oké dag.

PS: Ja ik weet het mijn foto's zijn van de meest geweldige kwaliteit ooit ik zou er een prijs voor moeten krijgen grapje nee maar dON'T JUDGE OKÉ.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten