september 08, 2013

Katten



Vijftig willekeurige vragen die ik vond op het internet, omdat jullie me eigenlijk niet zo goed kennen. En een foto van een kat, omdat ik heel graag een kat wil.

1. Waar was je drie uur geleden?
In bed. Slapend.  Het was nog geen tien uur toen ik dit artikel begon te schrijven en ik stond om negen uur op. Vroeg is dat, zeg.
2. Wat was het laatste dat je dronk?
Sinaasappelsap, want ik heb een hekel aan het jus d'orange.
3. Heb je ooit een krijtje gegeten?
Heeft iemand dat ooit gedaan? Wauw. High five als je ooit een krijtje hebt gegeten, maar nee, het is echt niets voor mij en ik heb het ook nooit gedaan.
4. Is er iets dat roze gekleurd is binnen drie meter afstand?
Natúúrlijk. Ik hou van roze. In dit geval: een leeg doosje chocolade met yoghurt-aardbeien vulling, mijn Pinkpop bandje, van die rare papieren plakband rollen (hoe heten die ook alweer?), een lippenstift tube,  mijn agenda, een heleboel schriften, een DIY-armbandjes set van My Little Pony, een paar potloden en pennen, een verpakking van wafels en nu heb ik geen zin meer om te kijken.
5. Wanneer ben je voor het laatst naar het winkelcentrum geweest?
Ik kan het me niet meer herinneren want stiekem zit ik de hele dag achter de computer. (Een paar dagen geleden, denk ik.)
6. Draag je sokken op dit moment?
Nee, voor ik schoenen aandoe altijd pantoffels met Hello Kitty erop die ik ooit heb gekregen van Sinterklaas.
7. Heb je een auto die meer dan tweeduizend euro waard is?
Een auto? Ik?
8. Wanneer was de laatste keer dat je je woonplaats uit bent gegaan?
Vrijdag... Voor school... :'(
9. Ben je de afgelopen week naar de bioscoop gegaan?
Nee, maar dat wilde ik wel, eigenlijk.
10. "Are you hot?"
Ik denk zo'n 37 graden.
11. Wie is je favoriete artiest?
Buiten Justin Bieber, The Weeknd, Pierce The Veil, Kendrick Lamar, Tyler, The Creator, A$AP Rocky, Disclosure, Frank Ocean, Die Antwoord, Odd Future en Banks (en eigenlijk veel meer)? Geen idee.
12. Welke games speel je?
Op dit moment geen, maar straks ga ik beginnen met Alice: Madness Returns. O, ik speel ook The Walking Dead en Pokémon FireRed.
13. Was je je eigen auto of laat je de carwash het doen?
Als ik een auto had: duh, de carwash (lees: ik zou 'm zelf wassen want dat is natuurlijk veel goedkoper).
14. Wat is het laatste dat je hebt gegeten?
Chips, denk ik. Vannacht.
15. Waar was je precies een week geleden?
In bed. Liggend. Slapend. *laughing out loud*
16. Heb je iets van kleding gekocht deze week?
Nee. Goed, hè?
17. Wanneer was de laatste keer dat je hebt hardgelopen?
Pf. Ha. Woensdag.
18. Wanneer was de laatste keer dat je naar sport hebt gekeken?
Als in op de televisie? Wanneer waren ook alweer de laatste Olympische Spelen?
19. Wat is je favoriete dier?
Een kat.
20. Wat is je droomvakantie?
Met vrienden naar Londen of New York! Ik ben niet zo'n type dat per se naar New York wil, om eerlijk te zijn wil ik het minst graag naar Noord-Amerika van alle continenten waar ik heen wil, maar stiekem wil ik wel ooit een keertje naar deze plek. Een keer, niet meer.
21. Wat is het laatste huis waar je in was?
Gekke vraag. Die van mijn ouders, natuurlijk. En anders waarschijnlijk die van Gwen, een vriendin van me.
22. Wat is de ergste verwonding die je hebt gehad?
Ik heb mijn arm een keer gebroken en ik ben een keer gevallen tijdens voetbal op een stenen grond, daar heb ik nog een groot litteken aan over. *laughing out loud, again*
23. Chocolade of vanille?
Chocolade. Ik leef voor chocolade.
24. Mis je iemand op dit moment?
Ik mis mijn zus. Ze woont al meer dan vier jaar op zichzelf en ik heb haar ongeveer een week niet meer gezien.
25. Wat is het laatste toneelstuk dat je hebt gezien?
Ha-ha-ha. De eindmusical van mijn broertje, denk ik, een anderhalf jaar geleden. Ik hou niet zo van toneelstukken.
26. Wat is je geheim om aandacht te krijgen van het andere geslacht?
Een mes in zijn rug steken doet het 'm vaak wel.
27. Wat zijn je plannen voor vanavond?
Hahahahahahahahahahaha, plannen, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. (Tonight it's just you and me, Internet.)
28. Wie stuurde je het laatste een bericht op MySpace?
Wát is MySpace?
29. Wat is het volgende uitstapje dat je gaat maken?
Ik plan nooit ver van tevoren, ik leef op het randje. Grapje, hoor. Ik denk dat dat een weekendje Parijs is en anders een dagje Amsterdam met twee vriendinnen om de verjaardag van Gwen en mij te vieren.
30. Ga je wel eens op kamp?
Bah. Kamp. Nee. Nooit. Ik ben in groep 8 op kamp geweest, nou, dat doe ik nooit meer hoor. Ik vind kamperen op festivals wel gezellig, mits ik bezit over een grote tent mét een binnentent. Nee, het leven als kampeerder is niets voor mij. Ik ben immers een Aziaat.
31. Wat luister je nu?
A Love Like War van All Time Low met Vic Fuentes.
32. Wat wil je weten over de toekomst?
Of McDonalds tegen die tijd al aan bezorgen aan huis doet.
33. Draag je op dit moment parfum?
Nee joh, voor wie moet ik lekker ruiken in de ochtend, op dit moment?
34. Wat was je laatste concert?
Odd Future op 7 juli in Paradiso, op mijn verjaardag! Dat is al best lang geleden, maar gelukkig heb ik al wat nieuwe dingen op mijn planning staan.
35. Waar is je beste vriend?
Ik denk uitkateren bij wat vrienden, na Snapchats van gisterenavond gezien te hebben.
36. Hoe is je beste vriend?
Leuk!
39. Spaar je iets?
Ik spaar CD's en ik denk dat ik een soort van brieven en kaarten spaar, maar ik bewaar ze gewoon.
40. Wie is de grootste roddelaar die je kent?
Oeeeeeeeeeeeeee. Ik ken er echt heel veel, dus eigenlijk heb ik geen idee.
41. Wanneer was de laatste keer dat je werd gestopt door de politie of een bekeuring kreeg?
Twee jaar geleden toen het mistig was en mijn fietslamp net kapot was gegaan. Ik fietste toen elke dag met een meisje uit mijn toenmalige klas en die dag moesten we om kwart voor acht op school zijn, wat betekende dat we om kwart over zeven moesten vertrekken. Als eerste was mijn vriendin pas om half acht bij mij thuis, daarna ging mijn band lek, vervolgens werd mijn vriendin zachtjes aangereden voor een auto die niet voor ons stopte toen we voorrang hadden en als laatste werden we gestopt door de politie. Ondertussen was het al kwart voor acht geweest en dus waren we vet te laat.
42. Heb je wel eens frisdrank uit een rietje gedronken?
Is dit een serieuze vraag?
43. Wat was het laatste berichtje dat je naar iemand stuurde?
"Goedemorgen lievie" met een hartje erachter. Ik weet dat dat woord niet bestaat.
44. Hou je van hete saus?
Nee, want hete saus is vaak heel vloeibaar dus dan is het binnen no time verspreid over de muren. Ik hou wel van heet eten.
45. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteren, ik hou niet van 's ochtends douchen.
46. Wat is het laatste bericht dat je kreeg?
"Ik ben al heel 't weekend zó ziek, haha" van een vriendin van me.
47. Wie is je celebrity crush?
Ik heb meerdere! Justin Bieber, Vic Fuentes en Yo-Landi Vi$$er denk ik. En natuurlijk Johnny Depp en Ash Stymest. En Hayley Williams en Abel Tesfaye (The Weeknd). En een beetje Alex Gaskarth, nog van mijn vroegere dagen.
48. Ben je iemand zijn beste vriend?
Dat mag ik hopen.
49. Ben je rijk?
bEn Un rYkeN t@tA mEt mYn vYf eurrO & vYf CentJJs xDD,,.
50. Wat deed je vannacht om twaalf uur?
Eten. Of slapen. Ongeveer allebei.

Hier nog een paar foto's van katten:


(Dat laatste is een cavia aan lamellen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten