september 20, 2013

Je deteste tout le monde

Ik was even weg omdat ik geen zin meer had. Sorry.

Vandaag was stom. Ik moet meer dan zeven kilometers fietsen naar school maar na ongeveer twee kilometers besloot mijn band mijn zijde te verlaten en moest ik mijn reis verder lopend afleggen. Ik was precies drie kwartier te laat op school en meer dan een uur onderweg. En dat terwijl ik gisteren mijn binnenband had geplakt.

Hoe dan ook, gisteren had ik een workshop salsa dansen. Dat was tof. Onze dansinstructeur was vet enthousiast en super cool en swaggy. Google "salsa op klompen" en je vindt hem.

Morgen ga ik naar Frankrijk voor een weekendje ("Hee Anni, we gaan morgen naar Frankrijk." "O, oké,") en dit is wat ik mee wil nemen:

- Één set kleding
- Toiletspullen
- Een boek
- iPod + oordopjes + oplader
- Portemonnee

Dit is wat ik daadwerkelijk meeneem:

- Drie setjes kleding
- Toiletspullen
- Een boek
- iPod + oordopjes + oplader
- Portemonnee
- Zakdoekjes
- Antibacteriële handgel
- Manicureset
- Drie notitieboekjes en negen pennen
- Veertien haarspelden
- Veel te veel paren schoenen
- Vijf elastiekjes
- Fles water

Shit.

Ook hoop ik niet dat het een weekend wordt waarin mijn ouders tijdens elke maaltijd van de dag bij de Chinees willen eten en mijn zus buiten het eten de hele dag in het veel te dure Lafayette gaat chillen (love fashionable hippe merkkleding alles hoor, maar ik ben zo'n meisje dat na te lang hangen tussen basic witte shirts van honderdvijftig euro een beetje heel erg chagrijnig wordt en foto's wil maken van mooie mensen en mooie gebouwen).

Frankrijk is echt zo'n land waar ik altijd heen wil, maar als ik er eenmaal ben wil ik ook weer gelijk weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten